Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mazda BT-50 Dual Cab II (facelift 2018) XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Mazda BT-50 XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Κατανάλωση

9.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

200 ίπποι

Ford F-450 Super Duty IV (facelift 2020) Crew Cab Long box 6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Ford F-450 Super Duty 6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Κατανάλωση

- λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

6

Ιπποδύναμη

475 ίπποι

Mazda BT-50 Dual Cab II (facelift 2018) XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Mazda BT-50 XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Κατανάλωση

9.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

200 ίπποι

Mazda BT-50 Dual Cab II (facelift 2018) XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Κατανάλωση

9.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Κινητήρας

Κινητήρας

XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

Γενιά

BT-50 Dual Cab II (facelift 2018)

Έναρξη παραγωγής

2018

Τέλος παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

3198 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

5

Διάμετρος κυλίνδρου

89.9 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

100.7 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

15.5

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

200 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

3000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

470 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1750-2500 σ.α.λ

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

9.7 λίτρα/100 χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 5

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

80 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

302

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

270

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

265/65 R17 112T

Μέγεθος τροχών

8.0J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

4

Μήκος

5365

Πλάτος

1850

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1815

Μεταξόνιο

3220

Εμπρός πρόβολος

919

Πίσω πρόβολος

1226

Εμπρός ίχνος

1560

Πίσω ίχνος

1560

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.4

Βάρος χωρίς επιβάτες

2091

Μέγιστο βάρος

3200

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

350

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

200

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

232

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

28.2

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

26.4

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

25

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

800

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mazda

BT-50 XTR 3.2 (200 Hp) 4x4

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Ford F-450 Super Duty IV (facelift 2020) Crew Cab Long box 6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Ford F-450 Super Duty 6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Κατανάλωση

- λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

6

Ιπποδύναμη

475 ίπποι

Ford F-450 Super Duty IV (facelift 2020) Crew Cab Long box 6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Κατανάλωση

λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

6

Κινητήρας

Κινητήρας

6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

Γενιά

F-450 Super Duty IV (facelift 2020) Crew Cab Long box

Έναρξη παραγωγής

2020

Τέλος παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Κυβικά εκατοστά

6653 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

99.06 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

107.95 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

OHV

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

15.8

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

475 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

2800 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

1424 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1600 σ.α.λ

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

- λίτρα/100 χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

182 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

εξαρτώμενη ανάρτηση του ελατήριου με σταθεροποιητή πλευρικής σταθερότητας

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

391

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

400

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/70 R19.5

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

6

Πόρτες

4

Μήκος

6761

Πλάτος

2438

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2690

Ύψος

2085

Μεταξόνιο

4470

Εμπρός πρόβολος

970

Πίσω πρόβολος

1321

Εμπρός ίχνος

1900

Πίσω ίχνος

1897

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2223

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

TorqShift

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

10

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Σκουλήκι κώνου με μπάλες ανακυκλοφορίας

Σύστημα τιμονιού

Υδραυλικό τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

3895

Μέγιστο βάρος

6350

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

19

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

21

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

20.3

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Ford

F-450 Super Duty 6.7d V8 Power Stroke (475 Hp) 4x4 Automatic DRW

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.