Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mazda 2 III (DJ, facelift 2019) 1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Mazda 2 1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Κατανάλωση

5.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

90 ίπποι

Seat Ibiza V (facelift 2021) 1.0 TSI (110 Hp) DSG

Seat Ibiza 1.0 TSI (110 Hp) DSG

Κατανάλωση

5.5-6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

110 ίπποι

Mazda 2 III (DJ, facelift 2019) 1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Mazda 2 1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Κατανάλωση

5.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

90 ίπποι

Mazda 2 III (DJ, facelift 2019) 1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Κατανάλωση

5.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

118 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

Γενιά

2 III (DJ, facelift 2019)

Έναρξη παραγωγής

2019

Τέλος παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1496 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

74.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.8 χιλιοστά

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

13

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

90 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

148 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

4000 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

177 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

12 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.9 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

118 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

44 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

-

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

-

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

185/60 R16

Μέγεθος τροχών

16

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4070

Πλάτος

1695

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1515

Μεταξόνιο

2570

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1495

Πίσω ίχνος

1485

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

280

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

950

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1071

Μέγιστο βάρος

1536

Μέγιστο βάρος οροφής

50

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

143

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mazda

2 1.5 Skyactiv-G (90 Hp) Automatic

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Seat Ibiza V (facelift 2021) 1.0 TSI (110 Hp) DSG

Seat Ibiza 1.0 TSI (110 Hp) DSG

Κατανάλωση

5.5-6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

110 ίπποι

Seat Ibiza V (facelift 2021) 1.0 TSI (110 Hp) DSG

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.0 TSI (110 Hp) DSG

Κατανάλωση

5.5-6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

125-137 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.0 TSI (110 Hp) DSG

Γενιά

Ibiza V (facelift 2021)

Έναρξη παραγωγής

2021

Τέλος παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

DKRF

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

999 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

74.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

76.4 χιλιοστά

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

11.5

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

110 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

5500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

200 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

2000-3000 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

195 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.5-6 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

125-137 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6 AP

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

40 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ημι-ανεξάρτητη ανάρτηση με ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

276

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

24

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

230

Πάχος πίσω δισκόφρενων

9

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/40 R18 91W XL

Μέγεθος τροχών

7J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4059

Πλάτος

1780

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1942

Ύψος

1444

Μεταξόνιο

2564

Εμπρός πρόβολος

796

Πίσω πρόβολος

699

Εμπρός ίχνος

1525

Πίσω ίχνος

1505

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

355

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1165

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DSG

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1091

Μέγιστο βάρος

1690

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

50

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Seat

Ibiza 1.0 TSI (110 Hp) DSG

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Η μεγάλη παγίδα του Leasing: Ο όρος που πρέπει να διαβάσεις στο συμβόλαιο πριν υπογράψεις Leasing

Η μεγάλη παγίδα του Leasing: Ο όρος που πρέπει να διαβάσεις στο συμβόλαιο πριν υπογράψεις

Το leasing αυτοκινήτου έχει γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για ιδιώτες και επαγγελματίες στην Ελλάδα. Σταθερές δόσεις, ελάχιστο αρχικό κεφάλαιο και η άνεση να οδηγείς κάθε λίγα χρόνια καινούργιο αυτοκίνητο είναι σίγουρα δελεαστικά.

Dongfeng: Η μπαταρία Solid-State των 1.000 χλμ. έρχεται το 2026 – Αλλά οι ειδικοί προειδοποιούν Ηλεκτροκίνηση

Dongfeng: Η μπαταρία Solid-State των 1.000 χλμ. έρχεται το 2026 – Αλλά οι ειδικοί προειδοποιούν

Ο κινεζικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμος να λανσάρει την πρώτη του solid-state μπαταρία, με 350 Wh/kg ενεργειακή πυκνότητα και αυτονομία 1.000 χλμ., ενσωματώνοντάς την στην αρχιτεκτονική 1.200 Volt Mach Super-kW.

Mini ή Μικρό αυτοκίνητο: Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και κόστος στην ελληνική αγορά Ρεπορτάζ

Mini ή Μικρό αυτοκίνητο: Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και κόστος στην ελληνική αγορά

Η επιλογή ενός αυτοκινήτου πόλης είναι πολύ πιο σύνθετη από ό,τι φαίνεται. Στην ελληνική πραγματικότητα, όπου οι στενοί δρόμοι, τα δύσκολα παρκαρίσματα και η καθημερινή μετακίνηση μέσα στα αστικά κέντρα αποτελούν πρόκληση, οι κατηγορίες mini και μικρών αυτοκινήτων (supermini) είναι οι πιο δημοφιλείς.

General Motors: Εντολή σε προμηθευτές – Αποφύγετε τα κινεζικά εξαρτήματα Νέα

General Motors: Εντολή σε προμηθευτές – Αποφύγετε τα κινεζικά εξαρτήματα

Η General Motors ζητά από τους προμηθευτές της να μετακινήσουν την παραγωγή εκτός Κίνας έως το 2027. Η κίνηση αυτή, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στην εφοδιαστική αλυσίδα των τελευταίων δεκαετιών, είναι άμεση συνέπεια των δασμών και των γεωπολιτικών εντάσεων.

Απόλυτος έλεγχος ταχύτητας: Πώς η Ford μειώνει το άγχος του οδηγού με το προηγμένο Traffic Sign Recognition Δελτίο τύπου

Απόλυτος έλεγχος ταχύτητας: Πώς η Ford μειώνει το άγχος του οδηγού με το προηγμένο Traffic Sign Recognition

Η τήρηση του ορίου ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους γίνεται σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, καθώς ο νέος, αυστηρότερος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας επιβάλλει μεγαλύτερη προσοχή και αυξημένη υπευθυνότητα.