Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mazda CX-5 II (facelift 2021) 2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Κατανάλωση

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

165 ίπποι

Kia Sorento III (facelift 2018) 2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Kia Sorento 2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Κατανάλωση

8.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

7

Ιπποδύναμη

188 ίπποι

Mazda CX-5 II (facelift 2021) 2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Mazda CX-5 2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Κατανάλωση

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

165 ίπποι

Mazda CX-5 II (facelift 2021) 2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Κατανάλωση

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

171-172 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

Γενιά

CX-5 II (facelift 2021)

Έναρξη παραγωγής

2021

Τέλος παραγωγής

2022

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

PE

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1998 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

83.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

91.2 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

13

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

165 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

213 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

4000 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

198 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.9 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

7.6 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

171-172 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

58 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

297

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

303

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/55 R19

Μέγεθος τροχών

7J x 19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4575

Πλάτος

1845

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2115

Ύψος

1680-1685

Μεταξόνιο

2700

Εμπρός πρόβολος

965

Πίσω πρόβολος

910

Εμπρός ίχνος

1595

Πίσω ίχνος

1595

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

522

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1638

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11

Βάρος χωρίς επιβάτες

1524-1574

Μέγιστο βάρος

2080

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

192

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

200

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mazda

CX-5 2.0 SKYACTIV-G (165 Hp) AWD

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Kia Sorento III (facelift 2018) 2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Kia Sorento 2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Κατανάλωση

8.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

7

Ιπποδύναμη

188 ίπποι

Kia Sorento III (facelift 2018) 2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Κατανάλωση

8.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

7

Εκπομπές CO2 (WLTP)

202 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

Γενιά

Sorento III (facelift 2018)

Έναρξη παραγωγής

2018

Τέλος παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

G4KJ

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

2359 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

88 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

97 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

11.3

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

188 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

241 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

4000 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

196 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.2 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

8.9 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

202 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

71 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

35 μέτρα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/65 R17

Μέγεθος τροχών

7.0J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

7

Πόρτες

5

Μήκος

4800

Πλάτος

1890

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2140

Ύψος

1685-1690

Μεταξόνιο

2780

Εμπρός πρόβολος

945

Πίσω πρόβολος

1075

Εμπρός ίχνος

1633

Πίσω ίχνος

1644

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

142

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1662

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.34

Βάρος χωρίς επιβάτες

1804

Μέγιστο βάρος

2510

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

100

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

185

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

16.9

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

21

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

18

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Kia

Sorento 2.4 GDI (188 Hp) Automatic 7 Seat

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.