Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Τιμή -

Κατανάλωση

5.2 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Mercedes-Benz GLE SUV (V167, facelift 2023) GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Mercedes-Benz GLE GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Τιμή 119.400€

Κατανάλωση

9.7-11

Θέσεις

5-7

Ιπποδύναμη

381 ίπποι

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Τιμή -

Κατανάλωση

5.2 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Mazda CX-5 II 2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Κατανάλωση

5.2 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

137 γρ/χλμ.

Εγγύηση

-

Κινητήρας

Κινητήρας

2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

Γενιά

CX-5 II

Έναρξη παραγωγής

2018

Τέλος παραγωγής

2021

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

SHY6

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

2191 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

BiTurbo, Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

86 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

94.3 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

-

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

14.4

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

4500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

380 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1800-2600 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Τελική ταχύτητα

199 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.1 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.2 λίτρα/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

137 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6 d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

58 λίτρα

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

-

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

-

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4550

Πλάτος

1840

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2115

Ύψος

1680

Μεταξόνιο

2700

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1595

Πίσω ίχνος

1595

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

494

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1608

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1659-1800

Μέγιστο βάρος

2220

Μέγιστο βάρος οροφής

50

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

84

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

185

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

193

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mazda

CX-5 2.2 SKYACTIV-D (150 Hp) AWD

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Mercedes-Benz GLE SUV (V167, facelift 2023) GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Mercedes-Benz GLE GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Τιμή 119.400€

Κατανάλωση

9.7-11

Θέσεις

5-7

Ιπποδύναμη

381 ίπποι

Mercedes-Benz GLE SUV (V167, facelift 2023) GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Κατανάλωση

9.7-11

Θέσεις

5-7

Εκπομπές CO2 (WLTP)

221-251 γρ/χλμ.

Εγγύηση

2 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

Γενιά

GLE SUV (V167, facelift 2023)

Έναρξη παραγωγής

2023

Τέλος παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

M256

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

2999 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Twin-scroll turbo, Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

83 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

92.4 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,CAMTRONIC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

10

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

381 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5800-6100 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

500 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1800-5000 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

20 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

200 Nm

Τελική ταχύτητα

250 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

5.6 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

9.7-11 λίτρα/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

0.9

Εκπομπές CO2 (WLTP)

221-251 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-ISC-FCM

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

85 λίτρα

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

0.9

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια , Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα - Προαιρετική

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα - Προαιρετική

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

275/50 R20

Μέγεθος τροχών

8.5J x 20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5-7

Πόρτες

5

Μήκος

4924

Πλάτος

2010

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2157

Ύψος

1797

Μεταξόνιο

2995

Εμπρός πρόβολος

925

Πίσω πρόβολος

1004

Εμπρός ίχνος

1680

Πίσω ίχνος

1726

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

630

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2065

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

G-TRONIC

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

9

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.02

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων

Βάρος χωρίς επιβάτες

2235

Μέγιστο βάρος

3230

Μέγιστο βάρος οροφής

100

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

108

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

205

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

25

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

25

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

17

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mercedes-Benz

GLE 450 (381 Hp) EQ Boost 4MATIC 9G-TRONIC

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.