Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Mazda CX-3 (facelift 2018) 2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Mazda CX-3 2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Κατανάλωση

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

148 ίπποι

Nissan Pathfinder V 3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Nissan Pathfinder 3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Κατανάλωση

10 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

7-8

Ιπποδύναμη

275 ίπποι

Mazda CX-3 (facelift 2018) 2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Mazda CX-3 2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Κατανάλωση

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

148 ίπποι

Mazda CX-3 (facelift 2018) 2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Κατανάλωση

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

135.5 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

Γενιά

CX-3 (facelift 2018)

Έναρξη παραγωγής

2019

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

PEXB

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1998 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

83.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

91.2 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

-

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

13

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

148 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

195 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

2800 σ.α.λ

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.8 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

135.5 γρ/χλμ.

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

48 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/50 R18

Μέγεθος τροχών

18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4275

Πλάτος

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2049

Ύψος

1545

Μεταξόνιο

2570

Εμπρός ίχνος

1523

Πίσω ίχνος

1521

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

240-420

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

-

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1310

Μέγιστο βάρος

1762

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mazda

CX-3 2.0 Skyactiv-G (148 Hp) Automatic

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Nissan Pathfinder V 3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Nissan Pathfinder 3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Κατανάλωση

10 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

7-8

Ιπποδύναμη

275 ίπποι

Nissan Pathfinder V 3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Κατανάλωση

10 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

7-8

Εκπομπές CO2 (WLTP)

234 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

3.5 V6 (275 Hp) Automatic

Γενιά

Pathfinder V

Έναρξη παραγωγής

2021

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

VQ35DD

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Κυβικά εκατοστά

3498 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

275 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

6400 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

340 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

4800 σ.α.λ

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

10 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

234 γρ/χλμ.

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

71 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση σπειροειδούς ελατηρίου, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

255/60 R18

Μέγεθος τροχών

18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

7-8

Πόρτες

5

Μήκος

5004

Πλάτος

1978

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1802

Μεταξόνιο

2900

Εμπρός ίχνος

1700

Πίσω ίχνος

1700

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

205-782

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

9

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.8

Βάρος χωρίς επιβάτες

1977-1980

Μέγιστο βάρος

2750

Μέγιστο βάρος οροφής

74

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

270

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

178

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Nissan

Pathfinder 3.5 V6 (275 Hp) Automatic

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Η μεγάλη παγίδα του Leasing: Ο όρος που πρέπει να διαβάσεις στο συμβόλαιο πριν υπογράψεις Leasing

Η μεγάλη παγίδα του Leasing: Ο όρος που πρέπει να διαβάσεις στο συμβόλαιο πριν υπογράψεις

Το leasing αυτοκινήτου έχει γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για ιδιώτες και επαγγελματίες στην Ελλάδα. Σταθερές δόσεις, ελάχιστο αρχικό κεφάλαιο και η άνεση να οδηγείς κάθε λίγα χρόνια καινούργιο αυτοκίνητο είναι σίγουρα δελεαστικά.

Dongfeng: Η μπαταρία Solid-State των 1.000 χλμ. έρχεται το 2026 – Αλλά οι ειδικοί προειδοποιούν Ηλεκτροκίνηση

Dongfeng: Η μπαταρία Solid-State των 1.000 χλμ. έρχεται το 2026 – Αλλά οι ειδικοί προειδοποιούν

Ο κινεζικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμος να λανσάρει την πρώτη του solid-state μπαταρία, με 350 Wh/kg ενεργειακή πυκνότητα και αυτονομία 1.000 χλμ., ενσωματώνοντάς την στην αρχιτεκτονική 1.200 Volt Mach Super-kW.

Mini ή Μικρό αυτοκίνητο: Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και κόστος στην ελληνική αγορά Ρεπορτάζ

Mini ή Μικρό αυτοκίνητο: Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και κόστος στην ελληνική αγορά

Η επιλογή ενός αυτοκινήτου πόλης είναι πολύ πιο σύνθετη από ό,τι φαίνεται. Στην ελληνική πραγματικότητα, όπου οι στενοί δρόμοι, τα δύσκολα παρκαρίσματα και η καθημερινή μετακίνηση μέσα στα αστικά κέντρα αποτελούν πρόκληση, οι κατηγορίες mini και μικρών αυτοκινήτων (supermini) είναι οι πιο δημοφιλείς.

General Motors: Εντολή σε προμηθευτές – Αποφύγετε τα κινεζικά εξαρτήματα Νέα

General Motors: Εντολή σε προμηθευτές – Αποφύγετε τα κινεζικά εξαρτήματα

Η General Motors ζητά από τους προμηθευτές της να μετακινήσουν την παραγωγή εκτός Κίνας έως το 2027. Η κίνηση αυτή, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στην εφοδιαστική αλυσίδα των τελευταίων δεκαετιών, είναι άμεση συνέπεια των δασμών και των γεωπολιτικών εντάσεων.

Απόλυτος έλεγχος ταχύτητας: Πώς η Ford μειώνει το άγχος του οδηγού με το προηγμένο Traffic Sign Recognition Δελτίο τύπου

Απόλυτος έλεγχος ταχύτητας: Πώς η Ford μειώνει το άγχος του οδηγού με το προηγμένο Traffic Sign Recognition

Η τήρηση του ορίου ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους γίνεται σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, καθώς ο νέος, αυστηρότερος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας επιβάλλει μεγαλύτερη προσοχή και αυξημένη υπευθυνότητα.