Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Proton X50 1.5T PFI (150 Hp) DCT

Proton X50 1.5T PFI (150 Hp) DCT

Κατανάλωση

- λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Mitsubishi Eclipse Cross (facelift 2021) 2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Κατανάλωση

1.8 19.3 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

98 ίπποι

Proton X50 1.5T PFI (150 Hp) DCT

Proton X50 1.5T PFI (150 Hp) DCT

Κατανάλωση

- λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Proton X50 1.5T PFI (150 Hp) DCT

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.5T PFI (150 Hp) DCT

Κατανάλωση

λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

1.5T PFI (150 Hp) DCT

Γενιά

X50

Έναρξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

JLH-3G15TD

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1477 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

82 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

93.2 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

10.5

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

5500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

226 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1500-4000 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύς 2ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή 2ου ηλεκτροκινητήρα

-

Συνολική ιπποδύναμη

-

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

- λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/55 R18

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4330

Πλάτος

1800

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1609

Μεταξόνιο

2600

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DCT

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.8

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου κινητήρα

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1325-1350

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Proton

X50 1.5T PFI (150 Hp) DCT

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Mitsubishi Eclipse Cross (facelift 2021) 2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Κατανάλωση

1.8 19.3 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

98 ίπποι

Mitsubishi Eclipse Cross (facelift 2021) 2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Plug-In Hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Κατανάλωση

1.8

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

41 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

Γενιά

Eclipse Cross (facelift 2021)

Έναρξη παραγωγής

2021

Σύστημα μετάδοσης

PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

4B12

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

2360 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

88 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

97 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

12

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Plug in Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

98 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

4000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

193 Nm

Στροφές ανά λεπτό

2500 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

82 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

137 Nm

Μέγιστη ισχύς 2ου ηλεκτροκινητήρα

95 ίπποι

Μέγιστη ροπή 2ου ηλεκτροκινητήρα

195 Nm

Συνολική ιπποδύναμη

188 ίπποι

Τελική ταχύτητα

162 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.9 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

1.8

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

19.3 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

13.8

Ηλεκτρική αυτονομία

45

Εκπομπές CO2 (WLTP)

41 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

43 λίτρα

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

19.3 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

13.8

Ηλεκτρική αυτονομία

45

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/55 R18

Μέγεθος τροχών

7J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4545

Πλάτος

1805

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2166

Ύψος

1685

Μεταξόνιο

2670

Εμπρός πρόβολος

990

Πίσω πρόβολος

885

Εμπρός ίχνος

1540

Πίσω ίχνος

1540

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

359

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1108

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

1910

Μέγιστο βάρος

2425

Μέγιστο βάρος οροφής

50

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

191

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

20.4

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

29.6

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

18.5

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Mitsubishi

Eclipse Cross 2.4 MIVEC (188 Hp) Plug-in Hybrid S-AWC

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.