Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Renault
Zoe I (Phase II, 2019)
R110 41 kWh (108 Hp) Electric

Renault Zoe R110 41 kWh (108 Hp) Electric

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

- 17.2 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Renault
Zoe I (Phase II, 2019)
R110 41 kWh (108 Hp) Electric

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

R110 41 kWh (108 Hp) Electric

Κατανάλωση

17.2 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

R110 41 kWh (108 Hp) Electric

Γενιά

Zoe I (Phase II, 2019)

Έναρξη παραγωγής

2019

Λήξη παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Διάταξη κινητήρα

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

-

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Τελική ταχύτητα

135 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

11.4 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

108 ίπποι

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

225 Nm

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

-

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

17.2 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

41

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

316

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

-

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

-

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

185/65 R15

Μέγεθος τροχών

15

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4087

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1945

Ύψος

1562

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2588

Εμπρός πρόβολος

838

Πίσω πρόβολος

661

Εμπρός ίχνος

1506

Πίσω ίχνος

1489

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

338

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1225

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.56

Βάρος χωρίς επιβάτες

1502

Μέγιστο βάρος

1976

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

120

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

Ford
Fiesta VIII (Mk8, facelift 2022) 3 door
1.0 EcoBoost (125 Hp) Hybrid PowerShift

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost (125 Hp) Hybrid PowerShift

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

5.7 -

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

125 ίπποι

Ford
Fiesta VIII (Mk8, facelift 2022) 3 door
1.0 EcoBoost (125 Hp) Hybrid PowerShift

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.0 EcoBoost (125 Hp) Hybrid PowerShift

Κατανάλωση

5.3-6.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

118-138 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

1.0 EcoBoost (125 Hp) Hybrid PowerShift

Γενιά

Fiesta VIII (Mk8, facelift 2022) 3 door

Έναρξη παραγωγής

2021

Λήξη παραγωγής

2023

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

B7JB

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τρίτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Θέση τέταρτου ηλεκτρικού κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Κυβικά εκατοστά

999 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

71.9 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

82 χιλιοστά

Συμπίεση

10.5

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.52 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-20 / Ford WSS-M2C948-B

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

5.6 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Hybrid / Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

125 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

1750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

200 Nm

Τελική ταχύτητα

199 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.6 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή δεύτερου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τρίτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύ τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή τέταρτου ηλεκτροκινητήρα

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

7 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

5.45 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.7 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

118-138 γρ/χλμ.

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-ISC-FCM

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

42 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ LPG

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ CNG

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

262

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

23

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

202

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/45 R17

Μέγεθος τροχών

7.5J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

3

Μήκος

4048

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1783

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1941

Ύψος

1484-1490

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2493

Εμπρός πρόβολος

846

Πίσω πρόβολος

708

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

292

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1093

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

PowerShift

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

9.8

Βάρος χωρίς επιβάτες

1161

Μέγιστο βάρος

1705

Μέγιστο βάρος οροφής

50

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

45

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

615

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

122

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

130

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-