Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TFSI (116 Hp)

Audi A3 30 TFSI (116 Hp)

Τιμή 27.580€

Κατανάλωση

5.5-6.1 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

Renault Megane IV 1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Renault Megane 1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Τιμή -

Κατανάλωση

4.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TFSI (116 Hp)

Audi A3 30 TFSI (116 Hp)

Τιμή 27.580€

Κατανάλωση

5.5-6.1 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TFSI (116 Hp)

Τι μας άρεσε

- Κατανάλωση.

Τι δεν μας άρεσε

- Επιδόσεις.

- Σύστημα πέδησης.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

30 TFSI (116 Hp)

Κατανάλωση

5.5-6.1 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

126-139 γρ/χλμ.

Εγγύηση

4 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

30 TFSI (116 Hp)

Γενιά

A3 Sportback (8Y, facelift 2024)

Έναρξη παραγωγής

2024

Τέλος παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

EA211evo2/DXD

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1498 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

74.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.9 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

12

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

116 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

5000-6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

220 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1500-3000 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

205 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.7 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.5-6.1 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

126-139 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6e

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

288

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

272

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/40 R18

Μέγεθος τροχών

8J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4352

Πλάτος

1816

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1984

Ύψος

1441

Μεταξόνιο

2635

Εμπρός πρόβολος

906

Πίσω πρόβολος

811

Εμπρός ίχνος

1554

Πίσω ίχνος

1525

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

380

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1200

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.1

Βάρος χωρίς επιβάτες

1285

Μέγιστο βάρος

1830

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

14.2

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

24.3

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Audi

A3 30 TFSI (116 Hp)

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Renault Megane IV 1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Renault Megane 1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Τιμή -

Κατανάλωση

4.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Renault Megane IV 1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Κατανάλωση

4.7 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

124 γρ/χλμ.

Εγγύηση

-

Κινητήρας

Κινητήρας

1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

Γενιά

Megane IV

Έναρξη παραγωγής

2019

Τέλος παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

R9N401

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1749 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

-

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

3500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

340 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1750 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

205 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.3 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.7 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

124 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d-Temp

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

16 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

-

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

-

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4359

Πλάτος

1814

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2058

Ύψος

1447

Μεταξόνιο

2669

Εμπρός πρόβολος

919

Πίσω πρόβολος

771

Εμπρός ίχνος

1591

Πίσω ίχνος

1586

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

335

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1247

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

EDC

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.2

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

80

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

75

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Renault

Megane 1.7 Blue dCi (150 Hp) EDC

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.