Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Audi A3 30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Κατανάλωση

5.3-5.8

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

Nissan Leaf II (ZE1) 40 kWh (150 Hp)

Nissan Leaf 40 kWh (150 Hp)

Κατανάλωση

'-' 20.6 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Audi A3 30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Κατανάλωση

5.3-5.8

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Κατανάλωση

5.3-5.8

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

120-132 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

Γενιά

A3 Sportback (8Y, facelift 2024)

Έναρξη παραγωγής

2024

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

EA211evo2/DXD

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1498 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

74.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.9 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

12

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

116 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5000-6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

220 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1500-3000 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

12 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

50 Nm

Στροφές ανά λεπτό

-

Συνολική ιπποδύναμη

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Τελική ταχύτητα

205 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.9 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.3-5.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

120-132 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6e

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

288

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

272

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/40 R18

Μέγεθος τροχών

8J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4352

Πλάτος

1816

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1984

Ύψος

1441

Μεταξόνιο

2635

Εμπρός πρόβολος

906

Πίσω πρόβολος

811

Εμπρός ίχνος

1554

Πίσω ίχνος

1525

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

380

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1200

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Stronic

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.1

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

1315

Μέγιστο βάρος

1865

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

14.2

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

24.3

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Audi

A3 30 TFSI (116 Hp) Mild Hybrid S tronic

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Nissan Leaf II (ZE1) 40 kWh (150 Hp)

Nissan Leaf 40 kWh (150 Hp)

Κατανάλωση

'-' 20.6 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Nissan Leaf II (ZE1) 40 kWh (150 Hp)

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

40 kWh (150 Hp)

Κατανάλωση

20.6 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

40 kWh (150 Hp)

Γενιά

Leaf II (ZE1)

Έναρξη παραγωγής

2017

Σύστημα μετάδοσης

BEV (Ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Διάταξη κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

-

Τροφοδοσία

-

Σύστημα υπερτροφοδότησης

-

Αριθμός κυλίνδρων

-

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

-

Συμπίεση

-

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ροπή

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3283-9795 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

320 Nm

Στροφές ανά λεπτό

0-3283 σ.α.λ

Συνολική ιπποδύναμη

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

3283-9795 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

320 Nm

Στροφές ανά λεπτό

0-3283 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

144 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.9 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

20.6 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

40

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

36

Ηλεκτρική αυτονομία

270

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

20.6 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

40

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

36

Ηλεκτρική αυτονομία

270

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

283

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

28

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

292

Πάχος πίσω δισκόφρενων

16

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/50 R17

Μέγεθος τροχών

7J x 17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4490

Πλάτος

1788

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2030

Ύψος

1530

Μεταξόνιο

2700

Εμπρός πρόβολος

1005

Πίσω πρόβολος

785

Εμπρός ίχνος

1530-1540

Πίσω ίχνος

1545-1555

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

435

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

1505

Μέγιστο βάρος

1995

Μέγιστο βάρος οροφής

35

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

155

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.