Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TDI (116 Hp)

Audi A3 30 TDI (116 Hp)

Κατανάλωση

4.4-4.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

Volkswagen Golf VIII GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Volkswagen Golf GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Κατανάλωση

1.2 14.9 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TDI (116 Hp)

Audi A3 30 TDI (116 Hp)

Κατανάλωση

4.4-4.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

116 ίπποι

Audi A3 Sportback (8Y, facelift 2024) 30 TDI (116 Hp)

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Diesel

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

30 TDI (116 Hp)

Κατανάλωση

4.4-4.9 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

117-128 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

30 TDI (116 Hp)

Γενιά

A3 Sportback (8Y, facelift 2024)

Έναρξη παραγωγής

2024

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

EA288evo/DXR

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1968 cc

Τροφοδοσία

Σύστημα κοινής γραμμής diesel common rail

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

81 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

95.5 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

16

Τύπος καυσίμου

Diesel

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

116 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό (ισχύς)

2750-4250 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

300 Nm

Στροφές ανά λεπτό (ροπή)

1600-2500 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Συνολική ιπποδύναμη

-

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

-

Τελική ταχύτητα

205 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.1 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.4-4.9 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

117-128 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6e

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

45 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

13 λίτρα

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

288

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

272

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/40 R18

Μέγεθος τροχών

8J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4352

Πλάτος

1816

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

1984

Ύψος

1441

Μεταξόνιο

2635

Εμπρός πρόβολος

906

Πίσω πρόβολος

811

Εμπρός ίχνος

1554

Πίσω ίχνος

1525

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

380

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1200

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Χειροκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.1

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1355

Μέγιστο βάρος

1905

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

14.2

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

24.3

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Audi

A3 30 TDI (116 Hp)

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Volkswagen Golf VIII GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Volkswagen Golf GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Κατανάλωση

1.2 14.9 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Volkswagen Golf VIII GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Plug-In Hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Κατανάλωση

1.2

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

27 γρ/χλμ.

Κινητήρας

Κινητήρας

GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

Γενιά

Golf VIII

Έναρξη παραγωγής

2020

Σύστημα μετάδοσης

PHEV (Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

DGEA

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1395 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

74.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

80 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

10

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Plug in Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5000-6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

250 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1550-3500 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

110 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

330 Nm

Συνολική ιπποδύναμη

245 ίπποι

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

400 Nm

Τελική ταχύτητα

225 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

6.7 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

1.2

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

14.9 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

13

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

10.4

Ηλεκτρική αυτονομία

70

Εκπομπές CO2 (WLTP)

27 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

EURO 6d-ISC-FCM

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

39.5 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

14.9 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

13

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

10.4

Ηλεκτρική αυτονομία

70

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/40 R18

Μέγεθος τροχών

7.5J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4287

Πλάτος

1789

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2073

Ύψος

1484

Μεταξόνιο

2630

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1533-1543

Πίσω ίχνος

1506-1516

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

273

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1129

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DSG

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.9

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων

Βάρος χωρίς επιβάτες

1549

Μέγιστο βάρος

2040

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Volkswagen

Golf GTE 1.4 TSI (245 Hp) eHybrid DSG

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.