Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Chevrolet
Camaro VI (facelift 2018) Convertible
2.0 T (275 Hp) Automatic

Chevrolet Camaro 2.0 T (275 Hp) Automatic

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

275 ίπποι

Chevrolet
Camaro VI (facelift 2018) Convertible
2.0 T (275 Hp) Automatic

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

2.0 T (275 Hp) Automatic

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

2.0 T (275 Hp) Automatic

Γενιά

Camaro VI (facelift 2018) Convertible

Έναρξη παραγωγής

2018

Λήξη παραγωγής

2024

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

LTG

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, κατά μήκος

Κυβικά εκατοστά

1998 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,VVTDI

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

86 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

86 χιλιοστά

Συμπίεση

-

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

5W-30 / GM dexos1 Gen 2

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

7.8 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

275 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5600 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3000-4500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

400 Nm

Τελική ταχύτητα

240 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

6.1 δλ.

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

11.7 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

7.8 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

72 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

-

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

-

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

245/40 R20

Μέγεθος τροχών

20

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

2

Μήκος

4784

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1348

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

2811

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1588

Πίσω ίχνος

1618

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

206

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

8

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Hydra-Matic

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.6

Βάρος χωρίς επιβάτες

1636

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

-

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-

DeSoto
Adventurer I Convertible (facelift 1959)
6.3 V8 (350 Hp) TorqueFlite

DeSoto Adventurer 6.3 V8 (350 Hp) TorqueFlite

Τιμή

-

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

0 λίτρα/100 χλμ.

Θέσεις

6

Ιπποδύναμη

350 ίπποι

DeSoto
Adventurer I Convertible (facelift 1959)
6.3 V8 (350 Hp) TorqueFlite

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Βενζίνη

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Πισωκίνητο

Κινητήρας

6.3 V8 (350 Hp) TorqueFlite

Κατανάλωση

- λίτρα / 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

6

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Κινητήρας

Κινητήρας

6.3 V8 (350 Hp) TorqueFlite

Γενιά

Adventurer I Convertible (facelift 1959)

Έναρξη παραγωγής

1958

Λήξη παραγωγής

1959

Σύστημα μετάδοσης

Κινητήρας εσωτερικής καύσης

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

-

Κυβικά εκατοστά

6276 cc

Τροφοδοσία

καρμπυρατέρ

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Σύστημα βαλβίδων

OHV

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Αριθμός κυλίνδρων

8

Διάμετρος κυλίνδρου

107.95 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.85 χιλιοστά

Συμπίεση

10.1

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.7 λίτρα

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

2

Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού

15.1 λίτρα

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς

350 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5000 σ.α.λ

Στροφές ανά λεπτό

3600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

576 Nm

Τελική ταχύτητα

-

Επιτάχυνση 0-100

-

Επιτάχυνση 0-200

-

Επιτάχυνση 0-300

-

Επιτάχυνση 60-100

-

Επιτάχυνση 80-120

-

Κατανάλωση

Κατανάλωση σε πόλη (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Κατανάλωση σε ταξίδι (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

87 λίτρα

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ adblue

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

ανεξάρτητη ανάρτηση στρέψης του διπλού ταφ σταυρό

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

ελατήρια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος εμπρός δισκόφρενων

305

Πάχος εμπρός δισκόφρενων

-

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Διάμετρος πίσω δισκόφρενων

305

Πάχος πίσω δισκόφρενων

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα

-

Απόσταση ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα

-

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

-

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

6

Πόρτες

2

Μήκος

5616

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

-

Αεροδυναμικός συντελεστής

-

Μεταξόνιο

3200

Εμπρός πρόβολος

889

Πίσω πρόβολος

1527

Εμπρός ίχνος

1549

Πίσω ίχνος

1516

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Πισωκίνητο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

3

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

TorqueFlite

Σύστημα διεύθυνσης

Σκουλήκι-μειωτήρας

Σύστημα τιμονιού

-

Κύκλος στροφής τιμονιού

15.2

Βάρος χωρίς επιβάτες

2000

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα

-

Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα

-

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

142

Απόσταση από το έδαφος (μέγιστη)

-

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

15

Γωνία προσέγγισης (μέγιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

11

Γωνία φυγής (μέγιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

10.4

Γωνία ράμπας (μέγιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (ελάχιστη)

-

Γωνία αναρρίχησης (μέγιστη)

-

Ελάχιστο βάθος διέλευσης

-

Μέγιστο βάθος διέλευσης

-