Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Hyundai INSTER Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Hyundai INSTER Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Τιμή 24.790€

Κατανάλωση

15.1 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

-

Audi e-tron Sportback 50 71 kWh (313 Hp) quattro

Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro

Τιμή -

Κατανάλωση

21-25.5 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Hyundai INSTER Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Hyundai INSTER Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Τιμή 24.790€

Κατανάλωση

15.1 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

4

Ιπποδύναμη

-

Hyundai INSTER Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Τι μας άρεσε

- Σχεδίαση.

- Εγγύηση.

Τι δεν μας άρεσε

- Χώροι.

- Ποιότητα υλικών εσωτερικού.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Κατανάλωση

15.1 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

4

Εγγύηση

5 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

Long Range 49 kWh (115 Hp) Electric

Γενιά

INSTER

Έναρξη παραγωγής

2024

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

115 ίπποι

Συνολική ιπποδύναμη

115 ίπποι

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

-

Τελική ταχύτητα

150 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

10.6 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

15.1 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

49

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

355

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

15.1 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

49

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

-

Ηλεκτρική αυτονομία

355

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ημιάκαμπτος άξονας

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

205/45 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

4

Πόρτες

5

Μήκος

3825

Πλάτος

1610

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1575

Μεταξόνιο

2580

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

-

Πίσω ίχνος

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

280-351

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Αυτόματο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου κινητήρα

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

Μέγιστο βάρος

-

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Audi e-tron Sportback 50 71 kWh (313 Hp) quattro

Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro

Τιμή -

Κατανάλωση

21-25.5 Kwh/100 χλμ.

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

-

Audi e-tron Sportback 50 71 kWh (313 Hp) quattro

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Ηλεκτρικό

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

50 71 kWh (313 Hp) quattro

Κατανάλωση

21-25.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα

Θέσεις

5

Εγγύηση

-

Κινητήρας

Κινητήρας

50 71 kWh (313 Hp) quattro

Γενιά

e-tron Sportback

Έναρξη παραγωγής

2020

Τύπος καυσίμου

Ηλεκτρικό

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Συνολική ιπποδύναμη

313 ίπποι

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

540 Nm

Τελική ταχύτητα

190 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

6.8 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

21-25.5 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

71

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

64

Ηλεκτρική αυτονομία

286-351

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP)

21-25.5 Kwh/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

71

Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή)

64

Ηλεκτρική αυτονομία

286-351

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

265/45 R21

Μέγεθος τροχών

9.5J x 21

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4901

Πλάτος

1935

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2189

Ύψος

1616

Μεταξόνιο

2928

Εμπρός πρόβολος

928

Πίσω πρόβολος

1045

Εμπρός ίχνος

1655

Πίσω ίχνος

1655

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

615

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1665

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

-

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

1

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.2

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Θέση δεύτερου κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

2370

Μέγιστο βάρος

3040

Μέγιστο βάρος οροφής

75

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

80

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

15.3

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

21.5

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.