Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Opel Frontera (2024) 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Opel Frontera 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Τιμή 24.400€

Κατανάλωση

5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

145 ίπποι

Lexus RX IV 450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Lexus RX 450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Τιμή -

Κατανάλωση

5.2-5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

262 ίπποι

Opel Frontera (2024) 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Opel Frontera 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Τιμή 24.400€

Κατανάλωση

5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

145 ίπποι

Opel Frontera (2024) 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Τι μας άρεσε

- Εξωτερική σχεδίαση.

- Κατανάλωση.

Τι δεν μας άρεσε

- Επιδόσεις.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Κατανάλωση

5.5

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

122-123 γρ/χλμ.

Εγγύηση

5 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Γενιά

Frontera (2024)

Έναρξη παραγωγής

2024

Τέλος παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1199 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

75 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

90.5 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

145 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

230 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1750 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

28 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ισχύς 2ου ηλεκτροκινητήρα

-

Μέγιστη ροπή 2ου ηλεκτροκινητήρα

-

Συνολική ιπποδύναμη

-

Τελική ταχύτητα

190 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.5 λίτρα/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

122-123 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6e

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

44 λίτρα

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/60 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4385

Πλάτος

1795

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1635-1655

Μεταξόνιο

2670

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1552

Πίσω ίχνος

1559

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

460

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1594

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-DCT

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.5

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου κινητήρα

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1269

Μέγιστο βάρος

1830

Μέγιστο βάρος οροφής

50

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

65

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Opel

Frontera 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Lexus RX IV 450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Lexus RX 450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Τιμή -

Κατανάλωση

5.2-5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

262 ίπποι

Lexus RX IV 450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Τετρακίνητο (4x4)

Κινητήρας

450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Κατανάλωση

5.2-5.5

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

120-127 γρ/χλμ.

Εγγύηση

-

Κινητήρας

Κινητήρας

450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

Γενιά

RX IV

Έναρξη παραγωγής

2015

Τέλος παραγωγής

2019

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

2GR-FXS

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

V-κινητήρας

Κυβικά εκατοστά

3456 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

6

Διάμετρος κυλίνδρου

94 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

83 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,DualVVT-i

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

13

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

262 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

335 Nm

Στροφές ανά λεπτό

4600 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

167 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

335 Nm

Μέγιστη ισχύς 2ου ηλεκτροκινητήρα

68 ίπποι

Μέγιστη ροπή 2ου ηλεκτροκινητήρα

139 Nm

Συνολική ιπποδύναμη

313 ίπποι

Τελική ταχύτητα

200 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

7.7 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.2-5.5 λίτρα/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.9

Εκπομπές CO2 (WLTP)

120-127 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

65 λίτρα

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.9

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

διπλά ψαλίδια

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

235/65 R18

Μέγεθος τροχών

8J x 18

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4890

Πλάτος

1895

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2180

Ύψος

1685

Μεταξόνιο

2790

Εμπρός πρόβολος

1080

Πίσω πρόβολος

1020

Εμπρός ίχνος

1640

Πίσω ίχνος

1630

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

539

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1612

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Τετρακίνητο (4x4)

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-CVT

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.6

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Θέση δεύτερου κινητήρα

Πίσω άξονας, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

2100-2155

Μέγιστο βάρος

2715

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Lexus

RX 450h V6 (313 Hp) Hybrid E-Four e-CVT

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.