Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Opel Frontera (2024) 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Opel Frontera 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Τιμή 24.400€

Κατανάλωση

5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

145 ίπποι

Volkswagen Tayron II 1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Volkswagen Tayron II 1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Τιμή 48.980€

Κατανάλωση

6.9

Θέσεις

5-7

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Opel Frontera (2024) 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Opel Frontera 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Τιμή 24.400€

Κατανάλωση

5.5

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

145 ίπποι

Opel Frontera (2024) 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Τι μας άρεσε

- Εξωτερική σχεδίαση.

- Κατανάλωση.

Τι δεν μας άρεσε

- Επιδόσεις.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Κατανάλωση

5.5

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

122-123 γρ/χλμ.

Εγγύηση

5 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

Γενιά

Frontera (2024)

Έναρξη παραγωγής

2024

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

-

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1199 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

3

Διάμετρος κυλίνδρου

75 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

90.5 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

145 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

230 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1750 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

28 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Συνολική ιπποδύναμη

-

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Τελική ταχύτητα

190 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

5.5 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

122-123 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6e

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

44 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/60 R17

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4385

Πλάτος

1795

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1635-1655

Μεταξόνιο

2670

Εμπρός ίχνος

1552

Πίσω ίχνος

1559

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

460

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1594

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

e-DCT

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

6

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

11.5

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Βάρος χωρίς επιβάτες

1269

Μέγιστο βάρος

1830

Μέγιστο βάρος οροφής

50

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

65

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

-

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

-

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

-

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Opel

Frontera 1.2 Turbo (145 Hp) Mild Hybrid e-DCT

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Volkswagen Tayron II 1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Volkswagen Tayron II 1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Τιμή 48.980€

Κατανάλωση

6.9

Θέσεις

5-7

Ιπποδύναμη

150 ίπποι

Volkswagen Tayron II 1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Τι μας άρεσε

- Άνετοι χώροι.

- Ποιότητα υλικών σαλονιού.

- Εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση.

Τι δεν μας άρεσε

- Επιδόσεις.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Κατανάλωση

6.9

Θέσεις

5-7

Εκπομπές CO2 (WLTP)

142-156 γρ/χλμ.

Εγγύηση

4 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

Γενιά

Tayron II

Έναρξη παραγωγής

2025

Σύστημα μετάδοσης

MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

EA211 evo2

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1498 cc

Τροφοδοσία

Άμεσος ψεκασμός

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Τούρμπο , Ιντερκούλερ

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

74.5 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

85.9 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOCH

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Mild hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

150 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

5000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

250 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1500-3500 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

19 ίπποι

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

56 Nm

Συνολική ιπποδύναμη

150 ίπποι

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

250 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1500-3500 σ.α.λ

Τελική ταχύτητα

204 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100

9.4 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

6.9 λίτρα/100 χλμ.

Εκπομπές CO2 (WLTP)

142-156 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6e

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

55 λίτρα

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

Μέγεθος τροχών

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5-7

Πόρτες

5

Μήκος

4792

Πλάτος

1853

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2151

Ύψος

1668

Μεταξόνιο

2788

Εμπρός ίχνος

1584-1588

Πίσω ίχνος

1575-1579

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

345

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

2090

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Αυτόματο

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

12.1

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

1607

Μέγιστο βάρος

2210

Μέγιστο βάρος οροφής

-

Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου

-

Οff Road

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη)

16.7

Γωνία φυγής (ελάχιστη)

17.6

Γωνία ράμπας (ελάχιστη)

16

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Volkswagen

Tayron II 1.5 eTSI (150 Hp) Mild Hybrid DSG

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.