Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα

Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Renault Captur II (facelift 2024) 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Renault Captur 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Τιμή 27.900€

Κατανάλωση

4.7-4.9

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

94 ίπποι

Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Τιμή -

Κατανάλωση

3.7-4.3

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

132 ίπποι

Renault Captur II (facelift 2024) 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Renault Captur 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Τιμή 27.900€

Κατανάλωση

4.7-4.9

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

94 ίπποι

Renault Captur II (facelift 2024) 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Τι μας άρεσε

- Κατανάλωση.

- Σχεδίαση εσωτερική και εξωτερική.

- Χώροι.

- Infotainment.

Τι δεν μας άρεσε

- Επιδόσεις.

- Εγγύηση.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Κατανάλωση

4.7-4.9

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

105 γρ/χλμ.

Εγγύηση

3 χρόνια

Κινητήρας

Κινητήρας

1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

Γενιά

Captur II (facelift 2024)

Έναρξη παραγωγής

2024

Τέλος παραγωγής

-

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

H4M632

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1598 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

-

Διαδρομή κυλίνδρου

-

Σύστημα βαλβίδων

-

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

-

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

94 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

145 Nm

Στροφές ανά λεπτό

3200 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

49 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

-

Στροφές ανά λεπτό

-

Συνολική ιπποδύναμη

143 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

-

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

250 Nm

Στροφές ανά λεπτό

-

Επιτάχυνση 0-100

10 δλ.

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

4.7-4.9 λίτρα/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.2

Εκπομπές CO2 (WLTP)

105 γρ/χλμ.

Προδιαγραφές Καυσαερίων

Euro 6d

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

-

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

1.2

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

Ελαστικός δόκος

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Ταμπούρο

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

225/45 R19

Μέγεθος τροχών

19

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4239

Πλάτος

-

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

1797

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

2003

Ύψος

1575

Μεταξόνιο

2639

Εμπρός πρόβολος

883

Πίσω πρόβολος

717

Εμπρός ίχνος

1562

Πίσω ίχνος

1547

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

326

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

1458

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

Multi-Mode

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

-

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

-

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Βάρος χωρίς επιβάτες

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

169

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Renault

Captur 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Τιμή -

Κατανάλωση

3.7-4.3

Θέσεις

5

Ιπποδύναμη

132 ίπποι

Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Τι μας άρεσε

Τι δεν μας άρεσε

Βασικά Χαρακτηριστικά

Καύσιμο

Hybrid / Mild hybrid

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Κινητήρας

1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Κατανάλωση

3.7-4.3

Θέσεις

5

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Εγγύηση

-

Κινητήρας

Κινητήρας

1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Γενιά

Vezel

Έναρξη παραγωγής

2014

Τέλος παραγωγής

2018

Σύστημα μετάδοσης

FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)

Κωδικός κινητήρα

LEB

Τοποθέτηση κινητήρα

Εμπρός, εγκάρσια

Διάταξη κινητήρα

σε σειρά

Κυβικά εκατοστά

1496 cc

Τροφοδοσία

Ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Σύστημα υπερτροφοδότησης

Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Διάμετρος κυλίνδρου

73 χιλιοστά

Διαδρομή κυλίνδρου

89.4 χιλιοστά

Σύστημα βαλβίδων

DOHC,i-VTEC

Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Συμπίεση

11.5

Τύπος καυσίμου

Βενζίνη - Hybrid

Επιδόσεις

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα

132 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα

156 Nm

Στροφές ανά λεπτό

4600 σ.α.λ

Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα

30 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

1313-2000 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα

160 Nm

Στροφές ανά λεπτό

0-1313 σ.α.λ

Συνολική ιπποδύναμη

152 ίπποι

Στροφές ανά λεπτό

6600 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου

190 Nm

Στροφές ανά λεπτό

1000-4600 σ.α.λ

Επιτάχυνση 0-100

-

Κατανάλωση

Μέση κατανάλωση (WLTP)

3.7-4.3 λίτρα/100 χλμ.

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Εκπομπές CO2 (WLTP)

-

Προδιαγραφές Καυσαερίων

-

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ

40 λίτρα

Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)

-

Φρένα / Αναρτήσεις

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Πίσω σύστημα αναρτήσεων

συστροφή

Εμπρός σύστημα πέδησης

Αεριζόμενα δισκόφρενα

Πίσω σύστημα πέδησης

Δισκόφρενα

Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)

Μέγεθος ελαστικών

215/55 R17 94V

Μέγεθος τροχών

17

Χώροι / Διαστάσεις

Θέσεις

5

Πόρτες

5

Μήκος

4295

Πλάτος

1770

Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες

-

Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες

-

Ύψος

1605

Μεταξόνιο

2610

Εμπρός πρόβολος

-

Πίσω πρόβολος

-

Εμπρός ίχνος

1535

Πίσω ίχνος

1540

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη

-

Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη

-

Μετάδοση / Βάρη

Κίνηση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

DCT

Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων

7

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Σύστημα τιμονιού

Ηλεκτρικό Τιμόνι

Κύκλος στροφής τιμονιού

10.6

Θέση ηλεκτρικού κινητήρα

-

Βάρος χωρίς επιβάτες

1270-1320

Οff Road

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)

185

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Honda

Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.