Συγκρίνετε αυτοκίνητα δίπλα δίπλα
Διαβάστε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Renault Captur II (facelift 2024) 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode
Τιμή 27.900€
Κατανάλωση
4.7-4.9
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
94 ίπποι
Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
Τιμή -
Κατανάλωση
3.7-4.3
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
132 ίπποι
Renault Captur II (facelift 2024) 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode
Τιμή 27.900€
Κατανάλωση
4.7-4.9
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
94 ίπποι
Renault Captur II (facelift 2024) 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode
Τι μας άρεσε
- Κατανάλωση.
- Σχεδίαση εσωτερική και εξωτερική.
- Χώροι.
- Infotainment.
Τι δεν μας άρεσε
- Επιδόσεις.
- Εγγύηση.
Βασικά Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode
Κατανάλωση
4.7-4.9
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
105 γρ/χλμ.
Εγγύηση
3 χρόνια
Κινητήρας
Κινητήρας
1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode
Γενιά
Captur II (facelift 2024)
Έναρξη παραγωγής
2024
Τέλος παραγωγής
-
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
H4M632
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Κυβικά εκατοστά
1598 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
-
Διαδρομή κυλίνδρου
-
Σύστημα βαλβίδων
-
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Συμπίεση
-
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη - Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα
94 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα
145 Nm
Στροφές ανά λεπτό
3200 σ.α.λ
Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα
49 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα
-
Στροφές ανά λεπτό
-
Συνολική ιπποδύναμη
143 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
-
Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου
250 Nm
Στροφές ανά λεπτό
-
Επιτάχυνση 0-100
10 δλ.
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση (WLTP)
4.7-4.9 λίτρα/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
1.2
Εκπομπές CO2 (WLTP)
105 γρ/χλμ.
Προδιαγραφές Καυσαερίων
Euro 6d
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
-
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
1.2
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
Ελαστικός δόκος
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Πίσω σύστημα πέδησης
Ταμπούρο
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
225/45 R19
Μέγεθος τροχών
19
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4239
Πλάτος
-
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
1797
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
2003
Ύψος
1575
Μεταξόνιο
2639
Εμπρός πρόβολος
883
Πίσω πρόβολος
717
Εμπρός ίχνος
1562
Πίσω ίχνος
1547
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
326
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
1458
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
Multi-Mode
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
-
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
-
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Βάρος χωρίς επιβάτες
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
169
Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου
- 20
- 30
- 40
- 50
- 80
- 100
- Άλλο
Renault
Captur 1.6 (143 Hp) E-Tech Full Hybrid Multi-Mode
€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα
Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος
Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
Τιμή -
Κατανάλωση
3.7-4.3
Θέσεις
5
Ιπποδύναμη
132 ίπποι
Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
Τι μας άρεσε
Τι δεν μας άρεσε
Βασικά Χαρακτηριστικά
Καύσιμο
Hybrid / Mild hybrid
Κιβώτιο ταχυτήτων
Αυτόματο
Μετάδοση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κινητήρας
1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
Κατανάλωση
3.7-4.3
Θέσεις
5
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Εγγύηση
-
Κινητήρας
Κινητήρας
1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
Γενιά
Vezel
Έναρξη παραγωγής
2014
Τέλος παραγωγής
2018
Σύστημα μετάδοσης
FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα
LEB
Τοποθέτηση κινητήρα
Εμπρός, εγκάρσια
Διάταξη κινητήρα
σε σειρά
Κυβικά εκατοστά
1496 cc
Τροφοδοσία
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης
Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Αριθμός κυλίνδρων
4
Διάμετρος κυλίνδρου
73 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου
89.4 χιλιοστά
Σύστημα βαλβίδων
DOHC,i-VTEC
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο
4
Συμπίεση
11.5
Τύπος καυσίμου
Βενζίνη - Hybrid
Επιδόσεις
Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα
132 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα
156 Nm
Στροφές ανά λεπτό
4600 σ.α.λ
Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα
30 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
1313-2000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα
160 Nm
Στροφές ανά λεπτό
0-1313 σ.α.λ
Συνολική ιπποδύναμη
152 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό
6600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου
190 Nm
Στροφές ανά λεπτό
1000-4600 σ.α.λ
Επιτάχυνση 0-100
-
Κατανάλωση
Μέση κατανάλωση (WLTP)
3.7-4.3 λίτρα/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Εκπομπές CO2 (WLTP)
-
Προδιαγραφές Καυσαερίων
-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
40 λίτρα
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή)
-
Φρένα / Αναρτήσεις
Εμπρός σύστημα αναρτήσεων
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων
συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης
Αεριζόμενα δισκόφρενα
Πίσω σύστημα πέδησης
Δισκόφρενα
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών
215/55 R17 94V
Μέγεθος τροχών
17
Χώροι / Διαστάσεις
Θέσεις
5
Πόρτες
5
Μήκος
4295
Πλάτος
1770
Πλάτος με διπλωμένους καθρέπτες
-
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες
-
Ύψος
1605
Μεταξόνιο
2610
Εμπρός πρόβολος
-
Πίσω πρόβολος
-
Εμπρός ίχνος
1535
Πίσω ίχνος
1540
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη
-
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη
-
Μετάδοση / Βάρη
Κίνηση
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων
DCT
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
7
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού
10.6
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα
-
Βάρος χωρίς επιβάτες
1270-1320
Οff Road
Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη)
185
Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου
- 20
- 30
- 40
- 50
- 80
- 100
- Άλλο
Honda
Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα
Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος