Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

  • Τύπος καυσίμου Βενζίνη - Hybrid
  • Κατανάλωση 3.7-4.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

Χαρακτηριστικά Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

  • Καύσιμο Βενζίνη - Hybrid
  • Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο
  • Μετάδοση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Κινητήρας 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
  • Κατανάλωση 3.7-4.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
  • Θέσεις 5

Κινητήρας 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT
Γενιά Vezel
Έναρξη παραγωγής 2014
Λήξη παραγωγής 2018
Σύστημα μετάδοσης FHEV (πλήρες υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα LEB
Τοποθέτηση κινητήρα Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά 1496 cc
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Σύστημα υπερτροφοδότησης Όχι (ατμοσφαιρικός κινητήρας)
Σύστημα βαλβίδων DOHC,i-VTEC
Διάταξη κινητήρα σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων 4
Διάμετρος κυλίνδρου 73 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου 89.4 χιλιοστά
Συμπίεση 11.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 3.3 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα 0W-20 / API SN
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο 4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού 3.6 λίτρα
Τύπος καυσίμου Βενζίνη - Hybrid

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα 132 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό 6600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα 156 Nm
Στροφές ανά λεπτό 4600 σ.α.λ
Μέγιστη ισχύς 1ου ηλεκτροκινητήρα 30 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό 1313-2000 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή 1ου ηλεκτροκινητήρα 160 Nm
Στροφές ανά λεπτό 0-1313 σ.α.λ
Συνολική ιπποδύναμη 152 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό 6600 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου 190 Nm
Στροφές ανά λεπτό 1000-4600 σ.α.λ

Μέση Κατανάλωση (WLTP) 3.7-4.3
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 40 λίτρα

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Πίσω σύστημα αναρτήσεων συστροφή
Εμπρός σύστημα πέδησης Αεριζόμενα δισκόφρενα
Πίσω σύστημα πέδησης Δισκόφρενα
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών 215/55 R17 94V
Μέγεθος τροχών 17

Θέσεις 5
Πόρτες 5
Μήκος 4295
Πλάτος 1770
Ύψος 1605
Μεταξόνιο 2610
Εμπρός ίχνος 1535
Πίσω ίχνος 1540

Κίνηση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 7
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων DCT
Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού 10.6
Βάρος χωρίς επιβάτες 1270-1320

Απόσταση από το έδαφος (ελάχιστη) 185

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Honda

Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Συχνές Ερωτήσεις

Οι πιο συχνές απορίες των οδηγών.

Σε ποια κατηγορία αμαξώματος ανήκει το Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT;

Ποια είναι η ιπποδύναμη του Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT;

Ποια είναι η ροπή του Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT;

Ποια είναι η κατανάλωση καυσίμου του Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT;

Είναι χειροκίνητο ή αυτόματο το κιβώτιο ταχυτήτων του Honda Vezel 1.5 i-VTEC (152 Hp) Hybrid DCT;

Ανταγωνιστές

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.

4 λίτρα/100 χλμ.