Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric

39.450€ Ενδεικτική τιμή λιανικής πώλησης

  • Συνολική αξιολόγηση 7.9/10
  • Τύπος καυσίμου Ηλεκτρικό
  • Εγγύηση 2 χρόνια
  • Κατανάλωση 14.0-14.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric

Συνολική Βαθμολογία

7.9

Επιδόσεις 8.1

Κατανάλωση 7.9

Χώροι 8.0

Φρένα 8.0

Εξοπλισμός ασφαλείας 8.0

Ποιότητα Εσωτερικού 8.3

Infotainment και Συνδεσιμότητα 8.2

Εγγύηση 7.0

Τι μας άρεσε


- Σχεδίαση εσωτερική και εξωτερική.


Τι δεν μας άρεσε


- Κατανάλωση.


- Εγγύηση.

Χαρακτηριστικά Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric

  • Τιμή 39.450€
  • Καύσιμο Ηλεκτρικό
  • Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο
  • Μετάδοση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Κινητήρας SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric
  • Κατανάλωση 14.0-14.7 KWh/ 100 χιλιόμετρα
  • Θέσεις 5

Κινητήρας SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric
Γενιά Aceman (J05)
Έναρξη παραγωγής 2024

Μέγιστη ισχύ πρώτου ηλεκτροκινητήρα 218 ίπποι
Μέγιστη ροπή πρώτου ηλεκτροκινητήρα 330 Nm
Συνολική ιπποδύναμη 218 ίπποι
Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου 330 Nm
Τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100 7.1 δλ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) 14.0-14.7 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή) 49.2
Ηλεκτρική αυτονομία 384-405

Εμπρός σύστημα πέδησης Δισκόφρενα
Πίσω σύστημα πέδησης Δισκόφρενα
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών 225/40 R19 93V
Μέγεθος τροχών 19

Θέσεις 5
Πόρτες 5
Μήκος 4079
Πλάτος 1754
Ύψος 1514
Μεταξόνιο 2606
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη 300
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη 1005

Κίνηση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 1
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων Αυτόματο
Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού Ηλεκτρικό Τιμόνι
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Βάρος χωρίς επιβάτες 1785

Συχνές Ερωτήσεις

Οι πιο συχνές απορίες των οδηγών.

Σε ποια κατηγορία αμαξώματος ανήκει το Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric;

Ποια είναι η ιπποδύναμη του Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric;

Ποια είναι η ροπή του Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric;

Ποια είναι η κατανάλωση ενέργειας του Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric;

Ποια είναι η ηλεκτρική αυτονομία κίνησης (WLTP) του Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric;

Ποια είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ανά ώρα του Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric;

Ανταγωνιστές

Τιμοκατάλογος Mini Aceman

Έτος
Κινητήρας
Τιμή
2024 -
Mini Aceman E 38.5 kWh (184 Hp) Electric
35.450€
2024 -
Mini Aceman SE 49.2 kWh (218 Hp) Electric
39.450€

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.