Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid

  • Τύπος καυσίμου Βενζίνη - Mild hybrid
  • Κατανάλωση 5.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid

Χαρακτηριστικά Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid

  • Καύσιμο Βενζίνη - Mild hybrid
  • Κιβώτιο ταχυτήτων Χειροκίνητο
  • Μετάδοση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Κινητήρας 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid
  • Κατανάλωση 5.6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα
  • Θέσεις 5
  • Εκπομπές CO2 (WLTP) 128 γρ/χλμ.

Κινητήρας 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid
Γενιά Qashqai III (J12)
Έναρξη παραγωγής 2021
Σύστημα μετάδοσης MHEV (ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα)
Κωδικός κινητήρα HR13DDT
Τοποθέτηση κινητήρα Εμπρός, εγκάρσια
Κυβικά εκατοστά 1332 cc
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός
Σύστημα υπερτροφοδότησης Τούρμπο , Ιντερκούλερ
Διάταξη κινητήρα σε σειρά
Αριθμός κυλίνδρων 4
Διάμετρος κυλίνδρου 72.2 χιλιοστά
Διαδρομή κυλίνδρου 81.35 χιλιοστά
Συμπίεση 10.5
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 5.4 λίτρα
Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα 0W-20 / Renault RN17 FE
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο 4
Χωρητικότητα ψυκτικού υγρού 7.4 λίτρα
Τύπος καυσίμου Βενζίνη - Mild hybrid

Μέγιστη ισχύς θερμικού κινητήρα 158 ίπποι
Στροφές ανά λεπτό 5500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή θερμικού κινητήρα 260 Nm
Στροφές ανά λεπτό 1800-4000 σ.α.λ
Τελική ταχύτητα 206 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100 9.5 δλ.

Μέση Κατανάλωση (WLTP) 5.6
Εκπομπές CO2 (WLTP) 128 γρ/χλμ.
Προδιαγραφές Καυσαερίων EURO 6d-ISC-FCM
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 55 λίτρα

Εμπρός σύστημα πέδησης Αεριζόμενα δισκόφρενα
Πίσω σύστημα πέδησης Δισκόφρενα
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών 235/45 R20
Μέγεθος τροχών 8.0J x 20

Θέσεις 5
Πόρτες 5
Μήκος 4425
Πλάτος 1835
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες 2084
Ύψος 1625
Μεταξόνιο 2665
Εμπρός ίχνος 1580-1596
Πίσω ίχνος 1586-1602
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη 436-504
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη 1447

Κίνηση Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Αριθμός σχέσεων χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6
Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού 11.1
Βάρος χωρίς επιβάτες 1347-1466
Μέγιστο βάρος 1935
Μέγιστο βάρος οροφής 75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου 100
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα 1650
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα 700

Υπολογιστής Μηνιαίου Κόστους Καυσίμου

  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 80
  • 100
  • Άλλο
/χλμ.
Παρακαλώ εισάγετε ένα θετικό αριθμό!
cost calc image

Nissan

Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid

€{{ calculateMonthlyCost() }} / μήνα

Υπολογισμένο Μηνιαίο Κόστος

Συχνές Ερωτήσεις

Οι πιο συχνές απορίες των οδηγών.

Σε ποια κατηγορία αμαξώματος ανήκει το Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid;

Ποια είναι η κατανάλωση καυσίμου του Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid;

Ποια είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ανά ώρα του Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid;

Είναι χειροκίνητο ή αυτόματο το κιβώτιο ταχυτήτων του Nissan Qashqai 1.3 DIG-T (158 Hp) Mild Hybrid;

Ανταγωνιστές

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.

5.6 λίτρα/100 χλμ.