Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro

  • Τύπος καυσίμου Ηλεκτρικό
  • Κατανάλωση 21-25.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro

Χαρακτηριστικά Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro

  • Καύσιμο Ηλεκτρικό
  • Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο
  • Μετάδοση Τετρακίνητο (4x4)
  • Κινητήρας 50 71 kWh (313 Hp) quattro
  • Κατανάλωση 21-25.5 KWh/ 100 χιλιόμετρα
  • Θέσεις 5

Κινητήρας 50 71 kWh (313 Hp) quattro
Γενιά e-tron Sportback
Έναρξη παραγωγής 2020

Συνολική ιπποδύναμη 313 ίπποι
Μέγιστη ροπή αυτοκινήτου 540 Nm
Τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100 6.8 δλ.

Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) 21-25.5 Kwh/100 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας (μεικτή) 71
Χωρητικότητα μπαταρίας (καθαρή) 64
Ηλεκτρική αυτονομία 286-351

Εμπρός σύστημα αναρτήσεων Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής , Ανάρτηση αέρα
Πίσω σύστημα αναρτήσεων Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Ανάρτηση αέρα, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Εμπρός σύστημα πέδησης Αεριζόμενα δισκόφρενα
Πίσω σύστημα πέδησης Αεριζόμενα δισκόφρενα
Βοηθητικά συστήματα ασφάλειας ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Μέγεθος ελαστικών 265/45 R21
Μέγεθος τροχών 9.5J x 21

Θέσεις 5
Πόρτες 5
Μήκος 4901
Πλάτος 1935
Πλάτος με ανοιχτούς καθρέπτες 2189
Ύψος 1616
Αεροδυναμικός συντελεστής 0.25
Μεταξόνιο 2928
Εμπρός πρόβολος 928
Πίσω πρόβολος 1045
Εμπρός ίχνος 1655
Πίσω ίχνος 1655
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ελάχιστη 615
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέγιστη 1665

Κίνηση Τετρακίνητο (4x4)
Αριθμός σχέσεων αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 1
Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα
Σύστημα τιμονιού Ηλεκτρικό Τιμόνι
Κύκλος στροφής τιμονιού 12.2
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα Εμπρός άξονας, εγκάρσια
Θέση 2ου ηλεκτρικού κινητήρα Πίσω άξονας, εγκάρσια
Βάρος χωρίς επιβάτες 2370
Μέγιστο βάρος 3040
Μέγιστο βάρος οροφής 75
Μέγιστο βάρος αντοχής κοτσαδόρου 80
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 8% κλίση με φρένα 1800
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης σε 12% κλίση με φρένα 1800
Μέγιστο βάρος τρέιλερ ρυμούλκησης χωρίς φρένα 750

Γωνία προσέγγισης (ελάχιστη) 15.3
Γωνία φυγής (ελάχιστη) 21.5

Συχνές Ερωτήσεις

Οι πιο συχνές απορίες των οδηγών.

Σε ποια κατηγορία αμαξώματος ανήκει το Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro;

Ποια είναι η ιπποδύναμη του Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro;

Ποια είναι η ροπή του Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro;

Ποια είναι η κατανάλωση ενέργειας του Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro;

Ποια είναι η ηλεκτρική αυτονομία κίνησης (WLTP) του Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro;

Ποια είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ανά ώρα του Audi e-tron 50 71 kWh (313 Hp) quattro;

Ανταγωνιστές

Μήπως αναρωτιέσαι...

Ποιο Αυτοκίνητο πραγματικά σου ταιριάζει;

Άφησε τον αλγόριθμό μας να κάνει τη «δουλειά». Απάντησε σε 6 ερωτήσεις και ανακάλυψε τις ιδανικές επιλογές για εσένα, με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.

Ad Image

Όλα τα νέα & οι εξελίξεις

Δείτε όλα τα άρθρα
Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη Νέα μοντέλα

Ram Rampage: Το compact pickup που φέρνει το «αμερικανικό όνειρο» στην Ευρώπη

Το νέο μοντέλο της Ram έρχεται να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην Ευρώπη: το premium compact pickup. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις – την R/T 272 ίππων και την Diesel Rebel 200 ίππων – συνδυάζοντας την αστική ευελιξία με την ικανότητα φόρτωσης άνω του 1 τόνου.

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7 Νέα μοντέλα

Audi Q7: Η νέα γενιά δοκιμάζεται στο Nürburgring – Έρχεται το 2026 με νέο SQ7

Tο μεγάλο SUV της Audi εντοπίστηκε σε δοκιμές στην «Πράσινη Κόλαση», επιβεβαιώνοντας τη χρήση της πλατφόρμας PPC και μια πλήρη γκάμα υβριδικών συνόλων, με την κορυφαία έκδοση SQ7 να αναμένεται να ξεπεράσει τους 507 ίππους.

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα; Ελαστικά

Μύθοι και αλήθειες για τα All-Season ελαστικά: Πότε αξίζουν στην Ελλάδα;

Η επιλογή ελαστικών στην Ελλάδα παραδοσιακά μοιράζεται ανάμεσα στα θερινά και, σε περιοχές με χιόνια, στα χειμερινά. Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα All-Season (4 εποχών) ελαστικά μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, υποσχόμενα άνεση και οικονομία.

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη Νέα

Toyota Hilux: Ο Θρύλος γίνεται ηλεκτρικός αλλά κρατά diesel και βενζίνη

Η 9η γενιά του παγκόσμιου pick-up έρχεται με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (BEV) και 59,2 kWh μπαταρία. Η Toyota επιβεβαιώνει τη στρατηγική της «πολυτεχνολογικής προσέγγισης», διατηρώντας τον Diesel Mild Hybrid ως το αναμενόμενο best-seller.

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV Leasing

Ο απόλυτος οδηγός για Leasing ηλεκτρικών SUV

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι εδώ, και μαζί της ήρθε η κυριαρχία των SUV. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτρικού οχήματος με τον δημοφιλή τύπο αμαξώματος είναι η πιο hot τάση στην αγορά. Ωστόσο, το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς καθιστά το Leasing τον πιο δημοφιλή τρόπο απόκτησης.